Gedachtekracht

Mensen geven over het algemeen les op de manier waarop ze zelf het beste leren. In mijn geval is dat: leren met gevoel, beweging, doen en vooral ook afbeeldingen.
De laatste jaren merk leer ik steeds meer over onze eigen beperkende gedachtes. En ook over het tegenovergestelde daarvan: ondersteunde en verruimende gedachtes, gevoelens en emoties.
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat een leerling tegen mij zei: dit kan ik niet, dit vind ik moeilijk, dan was nu heel rijk geweest.
Omdat ik gemerkt heb dat uitspraken voor kinderen meer 'waarde' hebben als het ergens netjes gedrukt staat, heb ik allerlei afbeeldingen met teksten erbij ontworpen. Een gedeelte van deze afbeeldingen zit nu in een prachtig Blik vol mogelijkheden.
Allemaal vragen die je leren voorbij te gaan aan beperkende gedachtes en emoties, om meer mogelijkheden te scheppen in jouw leven.
Bij het tabblad: Links, vind je een rijtje met prentenboeken die ik gebruik om de gedachtekracht van kinderen stimuleren.